Monday, September 7, 2009

hari berlalu dengan dosa..

Erm cmane nak start ekh..er..erg...erm..ok..actually,hari sabtu yang lepas bersamaan dengan 5/09/2009 aku ad kelas kontem..so kelas tu start pukul 8.30pagi..cam biase aku,hanis ngan hamzi masuk kelas tu dan terus panas kan badan buat streching bagai..lepas tu bermula sesi latihan yang agak mencabar iman ku di bulan pose..habis jek kelas kontem tu mmg aku terlepak+terduduk sebab mmg terlalu penat..aku tak pernah rase sepenat camtu..lagipun pagi tu perot aku ni buat hal sket..maybe time kelas tu aku terlalu over excited kot..aku ngan hanis dah terpikir cam nak bukak jek pose kan..heheheh(jangan ikot)..pikir punye pikir akhirnya iman aku tewas gak akhirnya..memandangkan si suhana a.k.a kwn baik aku ni pon tak pose so aku suru lah die beli air coke kat koperasi..aku ngan hanis pon cari port baik punye nak minum air..tempat yang paling strategik ialah toilet kat dining..hahah..aku pun minum lah setin air coke tu..hahah.lega betul rasenye..habis jek minum aku pon kuar ar toilet ngan muke selambe +tak tau pape lah..dalam ati mmg rase cam berdose jek sebab sebelum ni tak penah buka pose sajew2 jek..kalao buka pose pon kalo aku betul2 sakit jek.so agak sebersalah gyla lah..takpe yang penting aku pasti dan mesti ganti balik pose yang tertingal tu...ok..heheh
actually aku cite sume ni bukan sebab nak aib kan diri aku or bangga diri sebab tak pose..aku just nak berkongsi kat kowang jek dan aku rase ape yang aku buat tu mmg tak patot dan berdose..aku nak kowang tak buat cam ape yang aku buat..pengajaran kat kowang sume..walowpon penat mcmane pon kowang mesti bertahan sampai peghujung nya..huhuhu..tu lah cite yang banyak bagi aku pengajaran...semuge kowang dapat input yang same seperti ape yg aku rase..bye..assalamualaikum

1 comment:

  1. kau dah lah kuat tido!
    banyak dosa!
    tak pose. tak ada amal lak tu, tengok tuttt......
    bek tak payah pose lah...
    oppssss....

    ReplyDelete